.

2013. november 30., szombat

Túró Rudi muffin - Blogkóstoló 13.

 
A  Blogkóstoló mostani fordulójának házigazdája a  Csak, mert szeretem blog írója, aki Vea-receptgyűjtemény blogját sorsolta nekem. Nem ismertem a blogot, kíváncsian mentem hozzá nézelődni. Hamar ki is jegyeztem néhány recept címet, míg végül a Túró Rudi muffin mellett szavaztam. Gondoltam a gyermekeim díjazni fogják. Jól gondoltam. A muffin nagyon finom lett!
Köszönjük Vea!

Hozzávalók (12 darabhoz): 25 dkg liszt, 15 dkg cukor, 3,5 dl natúr joghurt, 1 tojás, 1 dl olaj, 2 evőkanál kakaópor, 2 tasak vaníliás cukor, 1 teáskanál szódabikarbóna, 1 teáskanál sütőpor, 6 kicsi Túró Rudi.

Elkészítése: A lisztet a kakaóval, a szódabikarbónával és a sütőporral összekavarjuk. A tojást a cukrokkal habosra verjük, hozzáadjuk az olajat, a joghurtot és jól elkeverjük. Belevegyítjük a kakaós lisztet. A muffin formát olajjal kikenjük, a tésztát elosztjuk a mélyedésekben. Mindenik Túró Rudit kettévágjuk, majd egy-egy darabot a tésztába nyomunk. Előmelegített 180 fokos sütőben 20 perc alatt megsütjük.


9 megjegyzés:

  1. Jöhetne, imádom a Turó Rudit:)

    VálaszTörlés
  2. Máris viszem a receptet, a Túró Rudi nálunk is nagy kedvenc, nem győzöm venni! :) Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. A túrós sütik mindig finomak, muffin formában még nem csináltam. Nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  4. Még egy-két pötty rá és máris az igazi! :))) Jó kis recept, bár nálunk közfelháborodást keltene ha a túró rudikat "elsütném"... :)))

    VálaszTörlés
  5. Túrórudi tortát sokszor készítek mert szeretik a gyerekek, ez a muffinos verzió is kipróbálásos lesz nálam is :)

    VálaszTörlés