.

2013. március 4., hétfő

Almás palacsinta

Még egy olyan recept, amiben soha nem mértem az adagokat, de most méricskéltem, hogy tudjak receptet írni:-)


25 dkg liszt
3 ek cukor
2 tojás
5-6 dl tej
1 csipet só
1/2 kk fahéj
1/2 dl olaj
4 kisebb alma lereszelve

A lisztet a sóval, cukorral, fahéjjal elkavartam, beletettem a tojásokat és a tejet lassan öntve hozzá sima, sűrűbb tésztát kavartam, mint a híg palacsinta tésztája. Végül az olajat is hozzákavartam.
Az almákat megpucoltam, a reszelő nagyobb részén lereszeltem, a levét kicsavartam. Régebb nem csavartam ki, de azt tapasztaltam, hogy így jobban átsül a palacsinta.
Kevés olajat töltöttem egy nagyobb sütőbe. Mikor felforrósodott, egy-egy kanál palacsinta tésztát tettem bele, szétlapogattam és mindkét oldalát, megsütöttem. Egyszerre 4-5 palacsinta is sülhet.
Tálaláskor fahéjas cukorral szórtuk még meg.


12 megjegyzés:

  1. Egyszer mar ettem ilyet, es nagyon finom volt. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta! Már készítettem én is ilyet és nagyon finom !

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom almás ízesítéssel, és valahogy az almás palacsinta nekem is sokkal jobban tetszik ilyen kis aranyosakra sütve! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen kicsire szeretem sütni, hamar bekapható :)

      Törlés
  4. Mivel nem szeretek palacsintát sütni, még soha nem készítettem ilyet sem, de viszont nagyon szeretjük. Ezért feltétlenül elmentem a receptet, és remélhetőleg hamarosan el is készítem. :)
    Nagyon finom lehet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki, szerintem ízleni fog. Nálunk nyomtatásnak készült bableves után:-)

      Törlés
  5. és a reszelt almákat azt hova kell tenni?

    VálaszTörlés
  6. és a reszelt almákat azt hova kell tenni?

    VálaszTörlés